Sammanfattning

Nu har det gått ett tag sen jag skrev, anledningen är den att jag haft väldigt mycket att göra.
Om ni kommer ihåg så skulle jag ju övningsköra till älsklingen i fredags, då pratar vi en sträcka mellan Falkenberg och Sävsjö... 17 mil =) Som tur va så slutade det regna i tid och jag kunde köra trots allt, det gick faktiskt skitbra om jag får säga så och sen möttes jag av en väldigt glad Simon! På hemvägen körde morfar och jag och Simon satt där bak och gosade massor! Sen hade vi fullt upp precis hela lördagen, frallor som skulle hämtas biljeter som skulle räknas osv.

Trots att allt blev ganska försenat så var vi helt klara för att släppa in publiken 19.30 och så tog Born in Falkenberg sin början. Det kom hur mycket folk som helt, faktum är att vi hade helt fullsatt och banden var så sjukt grymma!
Vet knappt vad jag ska säga, jag är bara så lycklig över att det gick så bra. Kom på lite väl sent att jag hade kamera den kvällen så det blev bara ett par bilder på Vains of Jenna.




Blev inte en full skoldag för min del, mår inte alls bra "/ stressat för mycket, sömnproblem och nu när all stress lagt sig så har jag gått och blivit sjuk... igen
Får skämma bort mig med lite film och vila nu.
Jasmin

Kommentarer
Postat av: Jack

sv : TACK ;D !!

Händer idag då ?

2008-11-18 @ 15:53:22
URL: http://fotografjack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test