Pust, vilken dag!

Jag är stolt som klarade att överleva dagen! På måndagar börjar jag alltid 13.00 men idag skulle jag in och möta Sarah i stan redan kl 10.00 för att hon ville köpa något att ha på sig under intervjun och fotograferingen.
När jag kommer in till stan så säger hon såklart att hon glömt hela plånboken hemma, det blev inget shoppande för henne men jag hittade en kofta jag bara älskade, därför fick jag hem två st i olika färg med matchande leggins till =)



Två precis likadana koftor i olika färger, inlöpta på Vero Moda för 179,50SEK
Legginsen som hänger lite fint är inköpta på samma plejs för 99SEK

Hur som helst hann vi gå igenom alla affärer i hela stan innan vi skulle gå upp till Smedjan, lokalen där konserten ska hållas. Där kom ganska snart i en fotograf och en reporter. Dom var jättetrevliga båda två, men reportern va helflummig =) Först skulle vi gå ut och bli fotade, hoppas verkligen bilderna blev bra! Men det blåste och vi hade solen rakt i ögonen osv osv... Sen gick vi in igen och blev intervjuade som sagt. Det höll på hur länge som helst och vi gav verkligen järnet så fyfan va bra det ska bli! Eftersom det tog så lång tid så hann jag inte gå till idrotten som va första lektionen, men jag skulle ändå inte vara med idag eftersom jag varit sjuk så det gjorde ingen större skillnad. Därför hände jag me Sarah och Sebbe till Royal Thai och åt, muuuums! Sen hade vi lite tid över innan jag skulle till tandläkaren, så vi gick en massa ärenden i stan ang konserten på lördag. Efter tandläkaren skyndade vi tillbaka så jag skulle hinna vara på svenska lektionen, som för övrigt bara bestod av flumm!
Efter skolan följde Sarah med mig hem så vi kunde planera det sista och sen var det dags för mig att åka och ha sånglektion med luciorna^^ ...Tänkte tränat igen ikväll (gjorde de imorse) men vi får se om jag orkar, har så attans ont i halsen sen sången!


Puss på er små gurkor!
Jasmin

Kommentarer
Postat av: NELLI

jättefin köp =)

2008-11-11 @ 22:52:33
URL: http://n3lli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test