Minioperation

Shit vad denna dagen har gått fort, nästan så att man blir rädd!
Åkte in till doktorn och fick det glada beskedet om at jag inte har halsfluss men har en körtelinflammation i halsen som och bidragit till hur dåligt jag mått. Jag kan fortfarande smitta folk så därför ska jag stanna hemma och kurera mig sa han. Han kunde också ge sitt ord på att jag skulle må helt prima efter helgen men att det som sagt var jätteviktigt att jag inte ansträngde mig innan det. Passade dessutom på att fråga honom om en leverfläck jag haft i armhålan som irriterat mig som fan, frågade om han kunde kolla och se om jag kunde ta bort den. Jo men visst, sekunden senare låg jag i ett annat rum på en såndär brits eller va de nu heter och väntade på att han skulle komma in me bedövningssprutan =)

Kändes lite lustigt att ligga där näst intill helt bar när den här unga manliga doktorn höll på haha xD
Jaja någon minut senare hade han klippt bort den, jag är frii!

Passade på att göra ett par ärenden i stan, skaffade mig ett rabattkort hos hemmakväll (videomix!!!), hämtade ut mina piller och slängde på ett brev på posten till älsklingen. Brevet innehöll en utskrift på hans framtida första tatuering, kommer bli skithett! Sen gick jag till den där lektionen jag tjatat om, jobbade på bra trots alla jävla hostattacker jag fick och blev klar med uppgiften! Sitter här hemma och jobbar på naturkunskapsarbetet om energi. Snart klar, känns bra så jag kan fokusera på alla andra arbeten/prov.



Puss!
Jasmin

Kommentarer
Postat av: mie



är du sugen på en ny design? Kolla in här: http://memie.blogg.se/2008/november/gradesign-budgivning.html

2008-11-27 @ 13:57:20
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test