Massage

Har precis kommit hem från en helkropps massage. Det var helt underbart! Det enda som va lite jobbigt va att det kittlades lite i bland. Jag är nämligen super kittlig. Så när hon började massera mina fötter och magen började jag små skratta, lite jobbigt va det.
Jag började också fundera på vad hon som masserade mig egentlingen tänkte när hon såg min kropp. Har nämligen stämplar över hela mig typ sen i lördags, har inte fått bort dom än.  haha

Innan massagen var jag i stan och träffade en kompis ( jag tänker inte säga vem) :P Vi hade i allafall ganska kul, men lite blygt mellan oss kan jag säga att de va. 
Efter ett tag träffade vi Sarah och hennes pojkvän och vi gick med dom ett tag. 
Sen cyklade jag hem, kröp ner under täcket och tittade lite på vänner. 

Nu ska jag äta pankakor och efter det ska jag äta frukt! =) 

Puss å kram 
/Hanna 

Kommentarer
Postat av: freddi

hahaha brukar vara samma sak när min kille masserar mig fast han brukar utropa lite: vadfasen har du gjort nu då? xD haha

2008-11-19 @ 19:27:54
URL: http://fridatrorjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test