Hemmakväll

Jag ska börja med att uttrycka det hela som så att jag tycker det är det fkolligaste namnet någonsin.
Att gå från videomix til hemmakväll som mer låter som en porrbutik för pensionärer?!

Hur som haver.. Jag, älsklingen och lillasyster Jullebulle beslutade oss för att hyra film och käka oss tjocka av massa godis. Eftersom det var halloween (stavas det så?) så ville Julia och Simon kolla på en skräckfilm, det ville inte jag så jag fick lov att själv välja en romantiskkomedi också och det tackar jag för!
När vi gick fram och skulle betala så kunde jag inte handla med kort utan leg så jag sprang snällt och hämtade ut pengar. Under tiden bytte dom kassör så när vi sen kom tillbaka för att hämta ut våra undanlagda filmer och godis så ställer vi fint upp godiset på vågen, 130 kr. Men det fattade inte hon antagligen, jag stod tyst och "snällt" och såg på medan hon bara tog betalt för våra två filmer. Vi gick därifrån med godis för 130 kr som vi inte behövt betala och två betalda filmer för 60 kr. Bra deal tycker jag ;D

Ibland är jag inte så snäll som jag ser ut, man får ju inte vara dum =)

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test