Håltimma

Nu sitter jag och Freekish på våran vanliga jävla håltimma som vi har varje fredag. Har nyss haft ett prov som gick åt helvete!! Som sagt, vi tycker inte så värst mycket om våran lärare:p
Pluggade med Papi igår och då gick det jättebra och vi lärde oss jättemycket men så kommer vi till lektionen och vad fan har hänt med frågorna? Det stämde ju fan inteXD
Vi lärde oss seriöst mer igår kväll än vad vi lärt oss på 6 veckor!!!
Ikväll ska jag först träna med min sång lärare för jag ska sjunga för rödakorset på Lördag. Sen blir det fredagsmys i soffan med päronen och man vet aldrig om Freekish tittar in:P
Nu kommer snart Hanna och då ska vi väll se om det finns något att stoppa i sig i matsalen!
Puss o Kram! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test