Godmorgon!

Just nu befinner jag mig hemma, jag har nämligen redan varit i skolan för dagen... Ja, för er som undrar så åkte jag dit för min ENDA lektion kl åtta. Står snällt utanför klassrummet och väntar men när varken lärare eller elever syntes till så gick jag ner till informationen, såklart visste dom ingenting så jag åkte faktiskt hem. Så jävla dåligt tycker jag, varför kan inte vuxna människor kommunisera så att information går fram innan man drar sig upp tidigt som fan på morgonen när man egentligen kunnat sova några timmar till?
 GRRR!

Jaja, nu hinner jag med lite extra grejer innan vi åker mot lkilla Sävsjö. Oturligt nog regnar det jättemycket så chansen om att det blir någon övningskörning idag är minimal eftersom jag inte riktigt är fullt så lärd än.
Ännu mer problem med spelningen har dykt upp, jag tror jag dör... Nejdå jag är inte alls nervös inför imorgon, tro mig jag var nog så ironisk jag bara kunde där.

Ni som har tillgång till tidningen Hallands Nyheter kan idag läsa två sidor om spelningen som jag och Sarah håller i på lördag, missa inte!
Går att läsa på www.hn.se också, passa på att rösta på mig för Falkenbergs lucia 2008 när du ändå är där =D

Jasmin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test