Ge mig vingar!

Helvetes jävla skiiiit!! Åh snälla låt mig få vara hos min älskling nu, ge mig lovet tillbaka.'
Det är "redan" tisdag jag jag saknar honom så enormt mycket att jag helst av allt bara skulle vilja få vingar så jag kunde flyga till honom. Låter kanske löjligt men har ni läsare nångång saknat någon så mycket som jag gör just nu så förstår ni. Han är verkligen min andra hälft och utan honom känner jag mig inte hel.
Jag har jättesvårt för att sova på nätterna när han inte är vid min sida, fyfan...

Försov mig till och med idag, vill inte!
Varje gång jag tvingas lämna honom får jag alltid upp tanken på att det faktiskt kan vara sista gången jag får se honom, man vet ju aldrig vad som händer tills jag får se honom igen. Jag borde inte tänka så, vi älskar varandra så jävla mycket men hela grejen är så jävla svår!
Vi har snart varit tillsammans i två år, det är verkligen de bästa åren i mitt liv!
Det känns för lätt att bara säga att jag älskar honom, när det är så mycket mer...


Kommentarer
Postat av: cherry

vart bor din kille då

2008-11-04 @ 19:25:14
URL: http://cherriana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test