Garderobsrensning

Har varit hemma från skolan idag för jag är fortfarande kanon förkyld, jag får snart panik och så fick jag hög feber igår kväll också så jag stuntade i att sjunga igår. Har ett styrelsemöte ikväll men jag kommer verkligen inte orka med att gå på det heller. Mormor kom över och höll mig sällskap, tillslut övertalade hon mig om att vi skulle rensa i min garderob..
Ja så här såg det alltså ut.. En hel del kläder och vet ni vad? Jag älskar det, inte röran men alla kläder!
Min dröm är helt klart att ha det som alla rika i amerikanska filmer, rum som garderober osv =)

 

Tur att det inte ser ut såhär fortfarande, nej nu ser det faktiskt riktigt fint ut i gerderoben!
Hade tänkt pluga lite idag men har inte orkat, fast i och för sig så har jag kanske en bra anledning för det också. Fyfan!

Sitter och hoppas jag älsklingen ringer snart =)
Puss
Jasmin

Kommentarer
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hej! Om du är intresserad av ny design till din blogg, kika in hos mig :) Välkommen!

2008-11-25 @ 21:02:45
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test