Fullt hus

Idag kommer pappa och co att komma hit och hälsa på, med co så innebär de hela hans famil som just nu dessutom består av tre små tjejer som är så galet livliga!
Jaja det blir säkert jättemysigt, kommer vara skittrött när dom åker hem ikväll i alla fall.
Idag ska vi dessutom åka ut och ha det första luciatåget, för moderaterna... usch! Haha, lite pirrigt eftersom min hals inte är helt okej än men jag kommer göra så gott det går! Det är ju trots allt pga allt luciafirande som jag vart hemma hela veckan nu och kurerat mig.

En glad nyhet, min förkylning börjar faktisk bli bättre!!! Wiiih =)

Jasmin


Kommentarer
Postat av: Christina

Söt blogg :)

2008-11-29 @ 15:59:29
URL: http://pinapina.blogg.se/
Postat av: johanna

Vill du bli veckans blogg i våran blogg?

Kommentera då minst 3 inlägg så är du med i lottningen (endast seriösa kommentarer)

Kram Johanna & Elin

2008-11-29 @ 16:50:47
URL: http://stockholmsfinaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test