Förklaring

Asså, får väl förklara varför det inte kommer något om varken shoppingen i sthlm eller halloween. Jag kan nämligen inte lägga över bilder från mobilen till datorn just nu och utan bilder blir det inget inlägg. Kanske kan få lite bilder från Halloween snart men lovar inget!
Vad har annars hänt idag då? Jo, jag hade sovmorgon:D Började inte förns 13.50!!! Haha:) underbart!
Hade sång idag och det gick förvånandsvärt bra med tanke på att jag är förkyld:P
När jag kom hem låg hela frysförådet på bordet och mamma var i full gång med att laga en massa mat. Frysen hade lagt av idag förmodligen p.g.a strömavbrottet imorse. Så nu blir det lite ihopaplock till maten ikväll:) Blir nog ganska gott!
Det var allt för stunden!
Puss o Kram! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test