föreställningar i fullmånens sken

Har äntligen haft den sista föreställningen! Vi har haft en massa föreställningar nu på statsteatern och ibland måste jag säga att det känns som ett andra hem:P Har varit jättetrött varje dag och idag är inget undantag.
Och så självklart har det varit fullmåne nu de senaste dagarna och vad tror ni hände igår? Jo, jag missade bussen på grund av att jag fick näsblod!! Jag får panik på det. Ska jag leva så här resten av mitt liv? Oroligt stirrande upp i skyn? Någon som har en lösning på mina smått ovanliga bekymmer?:P

Ikväll ska jag försöka plugga, sen ska jag försöka laga mat och sen ska jag BADA!!! Gud vad jag behöver det, haha, ni skulle bara se min små söta knän:) Sånna där som man hade när man var lite, med blåmärken och plåster, så gulligt!
Puss o Kram! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test