Ett år äldre, lite visare?

Ja nu är jag inte yngst i trion längre, jag fyllde 17 på lovet! Fast ja, det är ju klart...Jag kommer ju alltid vara den yngsta i vilket fall, skit också! Hur som helst så blev dagen kanon bra trots att jag var ganska tveksam till en början.
Morgonen var fantastisk, jag fick vakna upp till älsklingens pussar och kramar. När han sen börjer sig över mig för att få tag i mobiltelefonen på det lilla bordet bredvid sängen så gör han det gulligaste och löjligaste i historien. Haha han låtsas tappa mobilen på golvet och suckar, ber mig att plocka upp den igen... Vad ligger där bredvid sängen om inte ett stort paket? =D Är han inte bara för söt ?! Paketet i sin tur innehöll en slags väggljusstake som är format som ett hjärta, mitt i detta sitter en liten lyckta där ljuset då ska vara som i sin tur va rosa!! Kunde inte blivit bättre än så =)

Eftersom jag inte orkat ta bilder på alla presenter så får ni nöja er med att läsa det här;
Mamma - En krukväxt med tillhörande ljusstake, två massageböcker, parfym, teckningspennor, knästrumpor och skinnjackan från i sommras.
Julia -  En stor härlig tekopp och ett prydnadshjärta i svart och silver.
Mormor & Morfar - En specialkudde för min rygg och ett par svarta stövlar.
Moster & Kusin - Presentkort på Anghems guld 300:-
Morbror - 500:- i valfria mobilkostnader
Mormors bror & mammas kusiner - En nessäsär med olika cremér
Sarah - Finfina strumpbyxor

Av pappa fick jag ju flera presenter i förskott efterom vi inte ses så ofta, men han skickade ändå blomsterbud och gav mig en stor vacker bukett med vita och rosa blommor <3

En sak är jag i alla fall säker på, jag är inte ett dugg smartare =)

Jasmin, 17 år ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test