Dirty Sexy Money

Jag sitter och kollar på serien Dirty sexy money mellan alla snytningar.. Suck, förkylningen har spridit sig så nu är det värre än någonsin, skitjobbigt att andas och ögonen rinner hela tiden. Det är liksom till och med tugnt att andas med munnen. Åh gör mig frisk!!

Åter till serien, andra säsongen går på kanal 5 just nu och det var pga den reklamen som jag uppärksammade serien. Annars kände jag inte till den alls, försökt hitta avsnitt att ladda ner från ettans säsong men det är svårt. Hittade bara några enstaka så som avsnitt 1, 2, 4, 5, 7, 8... Eller det hade varit lättare om jag inte haft kravet på svensk text, annars ligger ju hela serien uppe på pirate bay, men som sagt utan text.
Jag har verkligen fäst mig vid den, tycker det är skitbra! Är det någon som följer den? 

Jag tänker i alla fall köpa/ önska mig boxen på hela säsong ett som kommer ut den 2/12
Är på det åttonde avsnittet nu och jag vill knappt titta på det för sen har jag ju inga fler, då är det slut!

Börjar klockan 13.00 idag, med idrott... Ja, jag ska inte vara med nu när jag mår såhär men vill ändå till skolan för att jag inte vill "missa" för många dagar nu när jag ska vara ledig nästa vecka osv. Har utvecklingssamtal ikväll, får se vad dom säger då och dessutom sångrep med lucia som jag också måste gå på..Hur ska det här sluta?


 

Kommentarer
Postat av: fanny

sv:tack! =)

2008-11-24 @ 11:43:39
URL: http://float.blogg.se/
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Meen :$ GULLEDIG!!

2008-11-24 @ 15:59:43
URL: http://lindaslya.blogg.se/
Postat av: Millia - Väntan på vår bebis

hejsan.

sugen på ny design?

kolla in min blogg då :)

2008-11-24 @ 21:19:22
URL: http://millias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test