Dåligt, dåligt!

Ursäkta språket men fan vilken dålig uppdatering! Det är så jag skäms faktiskt!
FÖRLÅÅT!

Kan berätta det att jag försöker vänja mig vid att inte sitta konstant framför datorn såfort jag har en ledig tid över.
Detta beroende försöker jag minska på genom att pyssla om mig själv lite extra, träna eller framför allt läsa!
Dessutom så har jag gjort som så att jag inte går direkt från datorn till sängen för att sova, det ska tydligen öka stresen osv.. Därför lägger jag mig numera lite tidigare, dels för att få längre sömn och dels för att läsa och lugna ner mig innan.
Det funkar faktiskt!! Jag har somnat som en stock såfort jag släckt lampan och det är hur skönt som helst, sover till och med ganska bra numera också, men är lika trött fortfarande ackack...

Snart ska jag krypa ner i sängen men tänkte slänga upp ett litet inlägg om veckans köp innan det!
Puss

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test