Alla helgona

Gogmorgon på er!
Håller just nu på att göra mig iordning och packar för idag är det alla helgona:) Vilket innebär att det först ska bli lite familjärt mys med kyrkogården och lite fika tror jag.
Sedan ska jag till Hanna för att göra mig iordning för andra gången. Det blir maskerad ikväll såklart och hoppas att min dräkt kommer funka. Jag och Hanna fick lite panik igår när vi fick höra att alla skulle vara läskigt utklädda. Fan!! Det är Falkenberg i ett nötskal! Det är typ bara här som man gör något läskigt av det. Alla andra har vanliga kostymer, asså, figurer och sånt:P
Hur som helst så hade vi redan några dräkter som nu inte kommer fungera om vi inte gör något läskigt av det. Måste alltså åka till Coop en sväng idag eftersom alla andra affärer är stängda!!
Jaja, vi löser det säkert:P
Puss o Kram! //Malin

P.S: Jasmin!! Kan du och Simon komma ikväll?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test