Wihoo!

Haha hej på er!

Just nu är jag bara så sjukt glad, nu är allting i skolan klart!
Matteprovet gick väl som det gick, får se hur det går med den saken. Vi hade bara 3 timamrs matte och Estetiskvarksamhet idag. Jag har ämnet musik under dom timmarna och vi hade uppspel.
Fick spela upp låten som jag tränat på, Simple Plan's Untitled (haha ja även i denna kursen har jag den) under tiden som min lärare sjön till. Blev lite nervös eftersom jag inte är så jätteduktig på piano, men den låten är helt enkelt min för det gick jättebra! Om någon kan hjälpa mig med hur man lägger till ljudklipp så kan ni få höra^^
Fick dessutom reda på att jag har fått ett MVG i kursen, blev sjukt förvånad och såklart jätteglad eftersom det kan vara bra till det jag vill jobba med sen :D

Livet leker verkligen ibland asså! Nu kommer jag dessutom börja sova riktigt bra igen för att matten är över.
Idag ska jag jobba lite till på brännan, är nog uppåt 25 grader i solen och helt vindstilla.
jag brukar inte klaga över värme men man får sig en chock när man är hemma i det så vanliga kalla och regninga Sverige och helt plötsligt får en värmechock (=
Borde städa lite på mitt rum också, efter alla mina ryck ligger det skolpapper över hela golvet haha, busiga mig.
Tog en fika med mina små töser idag, väldigt roligt hade vi (=
Åt lite glass och Malin hjälpte mig förstå vad mvg-testet (musikgrej) faktiskt gick ut på och se vem som kammade hem 14 av 14?! ;D Taack för hjälpen!
Dessutom tog vi lite bilder som jag hoppas Malin kan lägga in i eftermiddag.
Imorgon ska vi tre försöka ta oss till Varberg för lite shopping, ska försöka hitta kjolen från min "önskeoutfit"..

Nej nu katten ska jag ut i solen (utan att behöva plugga WIHOO!)
Ska ta mig en promenad eller powerwalk som det egentligen kallas lite senare ikväll eftersom jag troligen skulle sluta någonstans i ett dike pga värmeslag haha :D

Shit vad härligt allting är! Hoppas er dag har varit minst lika bra som min..förutom matten men whatevvah

Puss på pannan
Jasmin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test