Världen går emot mig

Hejsan hejsan!

Nu har lilla jag kommit hem från skolan, dagen kändes otroligt meningslös, dessutom kom jag försent.
Jippie, som om jag inte har nog med fanskap just nu.
På kommunikationen, som var första lektionen så skulle vi göra en pjäs på fallbeskrivningen vi fått, det blir ju ganska lätt för min del och vi i min grupp hade rätt kul. MEN vad som därimot tömde mig ännu mer på energi och gjorde mig ännu mer förbannad var att när jag gick fram för att lämna in mitt arbete som hon sagt skulle in idag (som jag för övrigt gick upp 5.40 för att skriva i morse) så säger hon att vi ska behålla den för att lämna in den nästa vecka!!!
Seriöst, där rök min sista energi.

På historian/samhällskunskapen så gick vi igenom hur Sveriges framtid inom regionslän ska se ut och även hur Falkenberg är indelat..Ganska slapp lektion men vad får man ut utav det egentligen?
Under den sista lektionen skulle vi få skriva uppsatser va de sagt men väl där får jag reda på att det är flyttat till nästa vecka, ännu mer suckande..
Vi fick tillbaka våra NP i engelska och skulel sen få välja mellan att kolla på film eller lyssna på de andra i klassens redovisningar. MEN även här fick det ett läjligt slut, efter att ha suttit och väntat på att radovisningarna ska börja osv. så får jag reda på att jag som redan redovisat kan få gå hem! Va fan liksom, vill världen köra med mig eller vad är det frågan om?

Nu ska jag verkligen satsa hela min själ på NP Matte på fredag, hoppas verkligen att det ska gå bra.
Förövrig hoppas jag verkligen att ni andra där ute haft en bättre vecka än mig! (=

Får ta och fixa en ny dagens outfit bild eftersom det inte blev de kläderna i alla fall, menmen ni fick ju i alla fall ett smakprov på hur jag ser ut haha x)
Nu ska jag sätta mig i solen och studera hur man räknar ut allt i matte, men vi hörs senare!

Puss på pannan
Jasmin

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha!! jag hade skrattat ihjäl mig om du och hanna kommit till skolan i samma klänning! Ni är föör gulliga ni två:P

2008-05-28 @ 15:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test