Varför lyckas jag alltid med detta?!

Godnatt bloggen!

Hoppas ni kommer sova bra, för jag kan meddela er redan nuatt detta inte alls kommer gå bra för min del!
Är så sjukt stressad, jag har inte fått gjort de jag ville idag riktigt. Men men himelskapannkaka på det!
Fick i alla fall få höra Simon röst lite ikväll och det kändes skönt eftersom han alltid lugnar mig..Dessutom blir jag helt knäpp i skallen om jag inte får prata med honom..

Som Malin finte berättade har vi matte första timmen imorgon vilket inte är lätt överhuvudtaget, därför borde jag sovit för länge sen! Fattar inte vad jag gör uppe nu.
Ska försöka blogga innan skolan imorgon, får se hur pigg jag är på att gå upp ;)

Gonattis på er
Puss på pannan

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test