Jag lyckades...

Hejsan bloggen!

Jippi! Jag klarade det! Detta är första gången som jag skriver här men det är mitt andra försök. Försökte skriva här i går men misslyckades. Jag fattade inte att bloggen hade flytats så jag hittade den inte och kunde därför inte skriva. Men nu lyckades jag! =)

I dag har vi haft en vanlig skoldag. Vi började med att ha matte. Det blev en rättså flummig lektion. (Bilder kommer antagligen att läggas ut senar). 
Sen hade vi svenska lektion där jag och Jasmin hade en liten redovisning. Vi pratade om kärlek, ungdomar och föräldrar m.m. Och efter det skulle vi skriva någon vår/sommar dikt. Min blev inte så bra, den blev mer flummig, men vi hade riktigt kul åt det!
Sen hade jag och Malin dans där vi redovisade vara danser som vi gjort själva. Det gick jätte bra för både mig och Malin. Längtar till tisdag då vi får reda på betyget i det=)

Nä nu ska ut och lägga mig i solen och läsa lite och äta lite glass =)

Puss i pannan
Hanna


Kommentarer
Postat av: Malin

Och du säger att du inte kan sånt här...det gick ju jättebra och du kan visst skriva!!!!!

2008-05-27 @ 21:19:43
Postat av: Hanna

ååå tack gumman! <3

2008-05-28 @ 20:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test