Suck..

Godmorgon!

Hoppas ni sovit sött allihopa, vet ni vad?! =D
Jag gissade rätt igår, min natt har varit urusel, jättejobbigt att vakna på morgonen och inte vara helt utsövd.
Så idag är jag trött och stel i hela kroppen vilket gör oont!

Har svenskaredovisning tillsammans med Hanna idag, önska oss lycka till!
Ska dessutom få kolla på någon knepig föreställning i skolan idag och efter det ska vi repa på Vallarna ( Ni som någongång sett Stefan och Christers sommarpjäser vet vad det är)

Efter skolan, som för övrigt slutar halv tre för min del så ska jag gå till mormor och morfar.. Jag är nämligen husvakt där i veckan. Sen hade kusinen planer på att jag skulle följa med henne till stallet och rida idag, vilket var vääldigt länge sen jag gjorde. Sen har jag glädjen att meddela att det alltid finns en hög med plugg som väntar! ....Sommarlov var är du?!

Nu ska jag slänga i mig lite frukost innan matten
Puss på pannan

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test