Som sagt..

Har ni tänkt på hur härligt det är när dagen aldrig blir så tråkig som man från början trott?
Ja, jag ska inte klaga..men hur kul känns det när man vet att man ska plugga hela dagen?
Det har faktiskt varit rätt okej, jag är inte den personen som har pluggandet som favorit syssla men mitt i allt så har jag ju faktiskt  fått vara ute i solen och blivit ganska brun! Det är alltid lika kul =)

En annan grej som också gjort att allt känts så mycket lättare idag är att det börjar kännas lite som att träningen ger resultat, man kanske inte ser det så väldigt mycket än men det känns!

Från pluggandet till annat, har grillat med mamma och lillasyster nu ikväll och fick dessutom besök av Kålle Gunnarsson, min käre regissör och hans regiassistent.
Diskuterar inför projektet i sommar, kommer nog bli hur kul som helst.

Menmen, nu får jag slita mig härifrån igen..Måste börja läsa in mina repliker inför morgondagen.

Haha ja, dagen blir aldrig som man har tänkt sig, det ska man väl tacka för..
Hade nog bilvit väldigt tråkigt annars ^^

Hej så länge
Jasmin


Kommentarer
Postat av: Julia Bengtsson

Fan syrran, Hanna, Malin ni är fan bäst !!

Älskar er!!<33

2008-05-26 @ 15:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test