...och Hanna kissade backstage...

Nu äntligen kommer inlägget om konserten!

Det hela började med att Hanna och hennes föräldrar hämtade mig och vi körde till Varberg! Efter att ha ringt pappa och frågat om vägen kom vi fram till nöjesparken och drog oss till ingången...där vi blev stoppade för att vi hade med och en stor korg full med mat! Haha! Jaha, det var tydligen inte helt tillåtet men vi blev till slut insläppta och vi hittade en plats i solen där vi lade ut filten och började mumsa i oss av det goda. Det var jättemysigt och jag bara måste passa på att tacka Hannas föräldrar för den härliga kvällen:) Ni är underbara!

Efter detta så behövde Hanna självklart gå på toa men ville inte gå på en bajamaja(vilket jag förstår fullständigt för de är superäckliga!) och fick därför följa med sin bror Joel (som spelar i Union Sqare) till logerna och gå där, så ja, hon kissade faktiskt backstage!!!!

När det slutligen var dags för Union Sqare att spela så rusade jag och Hanna fram för att stå så långt fram som möjligt och hamnade näst längst fram, framför några tjejer som verkade ta måååånga kort på Joel;) Det började bra men så var där några *************************************** killar som tydligen bara var där för att brottas! De knuffades och höll på så mina fötter blev totalt mosade! Jag skojar inte, de praktiskt taget stod på dem och hoppade. Efter några armbågar i ryggen från mitt håll så insåg de att man inte skulle mucka med mig inte och jag kunde vara ifred;P Haha!

Hur som helst så var Joel och co grymma och kvällen blev lyckad till tusen!!!!

Och så lite picks såklart!


 



Vår mysiga picknick!



Jag och Hanna precis innan hon får all cider över sig...



...och efter!



Jag stiger av mitt rymdskepp!



Fråga mig inte vad vi gör men Hannas grodmin äger!!!



Putte och Joel från Union Sqare


Jaha, där var det och jag hoppas att ni uppskattade det för jag har kämpat hårt:P
//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test