Nattis på er!

Gud vilket skönt väder de har varit idag, vart ute hela tiden och pluggat på matten och samtidigt börjat få världens bränna wihoo :D Verkligen jättekul att så många börjat läsa bloggen nu!
Har varit allmänt deprimerad idag, inte mått så bra dessa dagarna och ska försöka mig på att gå och sova nu istället för..senare
Pluggade lite på matten idag och just nu känns det som att det skulle räcka till ett vg i alla fall, ni får hålla tumamrna för mig!
varit ute och gått 45 min ikväll med, så härligt att det killar i magen, jag älskar det!
Kommer aldrig få Alba's kropp men sålänge jag blir nöjd sen så skiter jag väl fullständigt i hennes kropp..nae kan man inte de heller men man har det man har, gör det bästa av det! Ni är fina som ni är =D
Ska passa på att tacka Patricia för hennes pepp och goda råd, du är guld http://engladtjej.blogg.se

Första lektionen imorgon, musik..Kan det bli bättre?!
Jag, Hanna och Malin spelar låten Untitled med Simple Plan, går jättebra faktiskt!

NattisNattis på er
Puss på pannan
Jasmin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test