Måste man gå upp?

Gomorron på er!

Idag hade verkligen varit den perfekta dagen då man vaknar och VETA att man får ligga kvar i sängen, det hade varit så underbart. Men vad händer, jo man tvingas göra tvärtom och dessutom gå upp extra tidigt. Vet inte hur många gånger jag fått ur mig en och annan ramsa igårkbäll och idag om hur jobbigt mitt liv är haha.. Jaja
Blev "tvingad" i säng av älsklingen igår, kanske bra de för jag höll bokstavligen på att bara ramla ihop, läskigt va de i alla fall.
Tror det va länge sedan jag sov så djupt som i natt, synd bara att man inte fick sova ut ordentligt, det hade jag behövt.
Men vad jag klagar?! ..gud så trött jag blir på mig själv :P

Vaknade mitt i natten utav att min lillasyster grät, så jag pratade lite med henne (snäll som jag är), efter en stund sonade hon i alla fall och jag lika så.

Nu ska jag sätta mig med ett par mackor och skriva på den där fallbeskrivningen, vad händer annars idag?
Slutar kl 13.00 och då bär det av hem och plugga plugga plugga. wow vilket roligt liv tänker ni, men det är bara nu en period då alla lärare är så otroligt smarta att lägga allt på.



Här kommer första versionen av dagens outfit
Klänning 300:- (jag fick den för 50:-) B.young

Gårdagens citat "Om man delar en bh på två så får man arean på en rektangel"


Puss på pannan
Jasmin

Kommentarer
Postat av: Simon

Oh yeah.. swettie tänkte jag skriva...



Sweetie*!

2008-05-28 @ 20:39:48
Postat av: Jasmin

Tack älskling<3 (=

2008-05-28 @ 21:00:52
URL: http://mahaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test