Kan inte bli bättre

Det är så otroligt skönt att vakna upp och veta att man inte har något plugg kvar överhuvudtaget!
Haha okej jag erkänner, jag vaknade faktiskt första gången runt 6.00 och trodde jag skulle upp till skolan men inte det (=
Har börjat göra mig igjordning för en vaarm dag med shopping i storstan (haha) med sötnosarna.
Så ni kommer säkert få se en del bilder från dagens shopping och så fint som Malin skrev bilder från konserten i torsdags.
Dessutom har jag lovat mig själv att vi måste bli mycket bättre på att fixa fram fler dagens outfit till er.
Ber om ursäkt för att det har stått rätt så stilla och att vi dessutom varit ganska lama på att skriva nu.
Men som sagt har vi haft väldigt mycket i skolan just nu vilket är det stora felet!

Stackars Malina, datorerna har verkligen gått ihop för att förstöra för henne haha
Vad tycker ni, ska jag hjälpa henne med det igen? ;D

Ska gå och fila på naglarna nu, ha det så fint
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test