Japp så va det...

Haha mycket fint inlägg Malin! Det var verkligen en toppen kväll, vi hade så kul. Synd bara att du Jasmin inte kunde hänga med det hade blivit ännu roligare då! <3

Ja som Jasmin skrev var det en kille som spanade in mig på tåget hem i dag. Vi hade så kul åt det, särsklit när vi upptäckte att det jag och Jasmin har läst inom kommunikationen och kroppspråk verkligen stämde.
För när en kille är intreserad av någon står eller sitter dom oftast med ena fot riktad mot spanet. (Killen på tåget hade ena foten riktad motmig). När jag sedan skulle ta kort åt Jasmin på mannen/killen i ko dräketen, kliade sig killen på magen och då visade lite av sin mage, han trodde vi tog kort på honom (detta såg inte jag utan Jasmin berättade det sen för mig) Han satt även med armarna lite utåt och detta  gör ofta killar för att bli bredare. Och sen om killar sätter sina händer där benen börjar eller typ där... är det för att framhäva ja... sitt könsorgan. =) Allt detta gjorde han plus så klart titta på mig och små le m.m.
Fy fan vad vi hade kul på tåget alltså. Vi skrattade som galningar och mitt i allt skratt började vi tänka på vilka signaler som vi eller jag sände ut till han. Vi hade så så kul!

Nu ska jag gå och sova. God natt alla
Puss på pannan
/Hanna 

Kommentarer
Postat av: Malin

vad bra att ni får användning för allt det där som ni lärt er nu då!! Haha! Ja, jag håller med, det hade varit roligare med jasmin också...

2008-06-01 @ 11:06:32
URL: http://mahaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test