Jag håller på att dö

Känns som om det i alla fall, helt seriöst..
Har aldrig varit såhär psykiskt och fysiskt utmattad i hela mitt liv!
Mina ben viker sig så fort jag försöker ställa mig upp, jag lovar jag överdriver inte.

Jag mår verkligen skit dåligt just nu, vet inte hur jag ska hinna med allt,
Imorgon bitti måste jag gå upp en timme tidigare för att skriva på mitt kommunikations arbete som ska lämnas in kl 8.00 (!!!) Sen ska vi skriva en uppsats på svenskan vilket inte alls kommer gå bra för att jag är så trött!

På fredag har vi som sagt Nationella, matte A och jag måste verkligen klara det, så där har vi en grej jag ska ägna mig åt tills på fredag.
Ber verkligen om ursäkt för att jag inte lägger in massvis med bilder som jag lovade innan idag men jag kalrar inte det.
Ni ska få se alla bilder imorgon, det ska jag se till!



Dom små pållisarna från idag..

Nu ska jag försöka sova hela natten, annars vet jag någon som vill dö imorgon.

Puss på pannan
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test