Go'kväll!

Det har varit en lång dag och nu sitter jag vid datorn, käkar donken och tänker på min säng där upp på övervåningen, men trots läxor och sömnbehov så ska jag självklart dela med mig av min dag! Efter skolan satte jag mig på Falkis och läste en nyinköpt Harry Potter bok. Sedan gick jag till musikskolan och åkte med min underbara cellolärare till Vinberg för att deltaga i en stråkkonsert! (notera min entusiasm och glädje) Vi spelade, åt tårta och pratade om polackerna som ska komma till oss i september... sen har det inte hänt så mycket mer men jag är ändå sjukt trött och måste hämta min cyckel så att jag inte kommer sent till bussen imån:P hoppas de andra (jasmin det vill säga för jag tror knappast hanna gör det) lägger in lite bilder som de lovat!

Puss på pannan! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test