Godmorgon!

Godmorgon bloggen!

Jag har sovit helskumt inatt, kom i säng sent för att Hanna och Malin va här hemma och kollade på ESC. Dessutom hade vi schlagertema, helfestligt faktiskt! =)
Togs ett par bilder som jag bjuder er på lite senare!
När jag äntligen somnat så skulle såklart lilla katten väcka mig, jaja man ska inte klaga.

Har precis varit ute och tränat i sisådär 45 min och ätit en god frukost, känner mig oerhört duktig!
Det enda som är inplanerat idag är pluggande och ett par härliga promenader. Det är så tråkigt med söndagar, skönt att det är så varmt ute så man kan passa på att sola samtidigt som man pluggar!
Får försöka vara extra snäll mot älsklingen så han orkar prata lite med mig i telefon ikväll (=

Bäst att jag sätter fart nu så man hinner bli klar idag

Hej så länge bloggen!
Jasmin

Kommentarer
Postat av: Malin

Fan va kul!!!!!!! Nu måste jag och hanna lära oss lite me:P Vi måste ha ett möte:P hehe!

2008-05-25 @ 11:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test