Första gången för mig...

Jaha, detta är då första gången som jag skriver! Har varit hemma hos Jasmin och tittat lite när hon skrev och det var ju faktiskt inte så svårt:P Jag trodde väll att det skulle vara en massa koder och sånt när man skrev inlägg men det var det ju inte! Jag blev ganska glad.

Om en stungd så ska jag duscha för att sedan äta morsdagtårtan från igår med mamma och titta på That 70's show. Sen idag så blir det en massa pluggande...suck! Visst, danskompositionen är ju rolig att arbeta med men svenskan... jag har som sagt var inte valt ut ämne än, men jag har fortfarande hela kvällen på mig:P

Jag lägger in min önskeoutfit lite senare... Puss på pannan som Jasmin så vackert yttrade:P

//Malin                                                                         Gänget från That 70's show

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test