Förlååt!

Förlåt förlåt förlåt!...
Har inte hunnit skriva någonting idag, det har varit fullt upp, måste dessutom plugga lite till på matten innan imorgon.
usch vad nervös jag är! :/
Har just duschat efter en härlig promenad och sitter nu och mumsar i mig lite mackor<3
Väntar på att Simon ska ringa, just nu är han i duschen haha, nu fick ni veta det också (=

Fyfan, hur kunde jag tacka nej till att följa med The NILSSON fam och Malin till Varberg..??!
Hannas bror (nu gör jag lite reklam för dom ffs!) Joel spelar i det grymma bandet Union Square! Dom, Lillasyster och de andra grymma bandet Seven Days Story är bla. med ock spelar.
Hoppas ni har kul tjejer! :D
Jaja jag ska inte deppa ihop, drar ju snart igång med mitt projekt ;) ..hemlighet, men kan ju avslöja att jag lätt är Falkenberg bästa arrangör inom musik evenemang! Haha :D
Snart så får ni veta..den som väntar på något gott..
Ska nog på möte i nästa vecka om ännu ett projekt med Musik i Halland och Kulturlagret, det kommer bli grymt! ;D

Nu måste jag återgå till matten och Simon, men vi hörs snart!
Lovar att skriva mer och ta lite mer bilder åt er imorgon

Puss på pannan
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test