En ny dag

Som det kan gå, hade tydligen råkat ställa klockan på 6.00 idag, ingen aning om vad jag gör uppe såhär tidigt.
Men känner mig inte lika trött längre i alla fall, kan vara skönt för Hanna och Malin ;D
Eftersom jag är uppe så tidigt så funderar jag på att gå ut lite, inte få att träna för det skulle jag inte hinna idag med duschning och allt..men mer för att gå ut och rensa huvudet lite.

Fick sms av Simon, fyfan vad fin han är..saknar honom att jag tror jag dör.
Gått flera dagar sen jag fick höra hans underbara röst, känns som det i alla fall!
Längtar efter den där speciella känslan utav att få krypa ner bredvid dig under en filt uppe i eran soffa och somna till ditt "dumma" discovery..FYFAN VAD JAG ÄLSKAR DIG!

Nu är det en ny dag, nya möjligheter, nya överraskningar...eller, nytt allting!
Hoppas ni får en bra dag och att ni inte somnar till utav alla våra inlägg här (=
Nu ska jag hämta mig lite frisk luft och äta lite frukost..

En fråga;
Vad tycker ni om att Sj vill köpa in nya lyx-uniformer för hela 30 miljoner..Istället för att sänka priserna för oss?

Puss på pannan
Jasmin

Kommentarer
Postat av: PATRICIA

Jag tycker en liten promenad låter toppen! :) Det är jättehärligt att komma ut på morgonen, man rensar hjärnan, man piggnar till, och dessutom får man frisk luft & motion på köpet :D Och det är ju gratis!



Ha en toppenbra dag! :D

2008-05-29 @ 07:30:26
URL: http://engladtjej.blogg.se/
Postat av: Stina

jag tycker det är härligt att vara uppe tidigt :)

2008-05-29 @ 18:31:04
URL: http://stinahult.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test