Det hände något sjukt läskigt

Godmorgon bloggen!

Hoppas att ni sovit gott, för det har jag! Sovit som en stock, är bara trött pga att jag gick och la mig försent igår menmen.. Nu har jag varit ute på min morgonrunda för första gången, starkt av morgontrötta mig!
Ska snart åka in till skolan och gå på min enda lektion, härligt!
Har NP i matte A på fredag så de blir väl till att läsa på lite på det idag, annars så händer inte så mycket mer förutom att Hanna och Malin ska försöka sig på detta haha (=

Just det förresten!
Igår kväll när jag pratade med Simon så hörde jag något sjukt läskigt gnällande..
Jag va ensam hemma och satt inne på mitt rum, när jag smög ut för att kolla vad det var hann jag knappt utanför min dörr. (det va mörkt i hallen!!) Och så hoppar något stort svart och lurvigt på mig, fyyyy va jag skrek, hoppade och blev sjukt chockad..Det slutar med att jag slänger mig på sängen och skriker lite till haha...
Simon blir ju inte alls orolig eller nåt utan sitter och asgarvar i telefon, taskigt! Kunde ju lita gärna varit en mördare eller nåt tycker jag!!

När jag fööörsiktigt gick ut och tände för tt se vad det var..så sitter det en stor ultrafet katt och glor på mig, fan va sur jag blev då! Dessutom hade han sårat ner min lilla katt, så jag sprang efter honom och jagade ut honom. Haha stackarn kunde knappt springa så tjock va han :/ ..synd om honom.
Sen vågade inte min lilla Sunde (katten) gå ut mer på hela kvällen utan höll sig nära mig.
Stackarn..

Vad kan vi dra för slutsats? ....Jag är väldigt lättskrämd hihi
Ska äta frukost nu och sen dra in, men vi hörs!

Hej sålänge

Jasmin

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Fortsätt gärna att läsa min också! :)
Jag försöker uppdatera minst tre inlägg om dagen, men hellre kvalitet än kvantitet.

2008-05-26 @ 11:52:35
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: Julia Bengtsson

Haha sune blev as arg XD

Fan va kul det skulle vart att se syrran xD

2008-05-26 @ 15:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test