Deprission i solens värme!

Haha, nä...riktigt deprimerad är jag väll inte men var nära att gråta när jag insåg vilket IG jag kommer få på matteprovet på fredag!! Kan inte en enda fråga på testprovet:P Efter att ha kastat runt mina papper en stund så insåg jag att det var lönlöst och tog fram teaterläxan i stället...dumt gjort! Det var typ värre:( Jag fattar inte vad jag skall göra!! Hanna, om du läser detta, så kan du väll förklara för mig hur man skriver om de andra, jag såg inte ett enda BEEP kroppsspråk som visade nån form utav status!!!!!! Nej, jag skall inte tjata om detta mer för då blir väll ni ochså depprimerade, haha. Ut i solen vettja så kan ni alltid titta in lite senare ikväll,det kommer jag göra i alla fall:)

Puss på pannan! //Malin


Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha! Pinsam stavning...sorry:)

2008-05-28 @ 17:10:23
Postat av: Jasmin

Då är vi tamefan två, matten kommer..rulla mig av stolen x)

2008-05-28 @ 17:18:01
Postat av: Malin

Bra formulerat gumman:) Kunde inte sgat det bättre själv:P

2008-05-28 @ 17:44:23
Postat av: Hanna

Hej snygging!

haha... alltså skriv bara hur vi såg ut när vi gjorde de olika sakerna. Som t.ex. när jag hade hög status så visade jag det genom att jag reste mig upp och tittade ner på den jag skälld. Den nyanställda visade att hon hade låg status genom att gå med nerböjt huvud m.m. fattar du hur du ska göra nu?

PussPuss<3

Vad det så du

2008-05-28 @ 19:10:30
URL: http://mahaja.blogg.se/
Postat av: Malin

Men det var ju flera som inte visade något sådant överhuvudtaget så jag kan ju bara skriva hur det vgisas i handlingen:/

2008-05-28 @ 20:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test