Blää på datorer!!!

Jag hade då skrivir ett långt inlägg om torsdagen i Varberg med en massa bilder och så POFF! så var det borta.....
Jag fullkomligt hatar när sånt händer för man vet att det inte kommer bli lika bra nästa gång. Jag har ingen bra relation med datorerna i denna värld! Jag har sedan ett tag tillbaka varit klar med datorkunskapen och var överlycklig, men så idag såg jag att jag fått ett mejl från läraren och hon sa att jag inte skickat in allt. Jag vill ju bara ta självmord vid sådana tillfällen. Näää, jag är inte helt seriös men jag orkar inte med det för jag är säker på att jag har skickat det!!!!

Klockan är mycket och jag ska shoppa med tjejerna imån så konsertinlägget får komma imån i stället...
Go'natt! Pussar på pannorna( jag börjar tröttna lite på det där nu...)

//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test