Årets första dopp!!!

Japp, nu är det gjort:) När jag kom hem etfer shoppingen så kände jag mig trött och varm och tänkte...."Hm, det hade varit gött att svalka av sig..." Så jag drog med far min till stranden och det var underbart!!! Visst var det kallt men det var härligt ändå:P Sen var det ju självklart att jag var tvungen att göra det idag! Varför? Jo, det är ju nämligen så att imorgon är det juni så då hade det ju bara varit ett vanligt sketet sommardopp men nu, nu var det ju ett vårdopp! Det ger ju lite respekt faktiskt:)
Lovar att jag ska lägga in lite bilder från konserten i Tosdags, det blev ju lite fel igår( läs inlägget "Blää på datorer") och är tvungen att göra det idag i stället!

C ya! Kisses on the forhead:P //Malin

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh!!!! Sjukt avis jag blir!!! Jag vill också bada hemma!!! Saknar dig, saknar mamma och pappa, saknar Glommen!!!

Men vi ses om... 3 dagar! Då jävlar ska vi umgås älskling :) Jag ska bada med dig tills du skrumpnar bort ;) Då kan vi leka russin...

Puss!

2008-06-01 @ 10:37:57
URL: http://karinfagerblom.blogg.se/
Postat av: Malin

Hahahahahahaha!!! Ja du, det kan vi allt! Du ska se stranden btw, den är större och typ mycket finare:)

2008-06-01 @ 11:11:26
URL: http://mahaja.blogg.se/
Postat av: Jens

Hello



I was waiting for a word of English... and there it was. Heck, don't mind me. It's just great to keep up with old students and I'm a crazy English teacher. Good look to both of you. And once again, thank you kindly for being so good students when I had the privilege of being your teacher.

2008-06-06 @ 11:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test