Yes

Hejsan

Har prscis kommit hem från att ha övningkört igen, detta var min andra gång, förstå gången var ju igår. Det gick faktist bra. Det är min pappa som övningkör med mig, och jag är mycket tacksam att han har bra tålamod, för det går ganska långsamt för mig, Körde i 20km/h som max i dag =)

Har haft en härlig dag i dag oxå, Skolan började med balett och det tycker jag är mycket kul. Sen hade vi som Jasmin sa betygsnack på matten och efter det hade jag engelsk. 
När jag sen kom hem frågade en som mamma känner om jag ville dansa på någon musik/humor grej som kommer att vara i slutet på augusti. Så jag frågade Malin om hon vill vara med och det vill hon =) Det kommer att bli riktigt kul  hoppas jag och tror jag. 
Nu ska jag sätta mig och läsa lite innan det är dags för kvällsmat.

Puss på pannan 
Hanna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test