What a bautiful morning!

Tralalalalala! Det är jättefint väder och jag är ganska lycklig för tillfället:) Ingen större anledning men det är Lördag, fint väder och jag ska snart till Helsingborg för att titta på Matchen(med stort M:P) med min kusse och hela familjen. De närmsta släcktingarna lixom:) Ska bli jättekul!
Jag och mamma planerade att sminka oss men vi ska lixom inte bara sitta i bilen och sen gå in i deras hus, nej, vi ska tydligen åka en annan LÄNGRE väg som ska vara finare och trevligare....yae......^^ Så då måste vi ju gå runt i naturen och bla bla bla...
Det är sååå mycket mina föräldrar:P Sen ska man kanske gå ut med hunden på stan och då vill man inte se ut hur som helstXD Hahahha!
Nä...jag måste duscha nu för jag kommer inte hinna det imorgon:P Vi ska sova över där tror jag och sen ska jag jobba så fort vi kommer hem!!!! Stresss eller vad???
Jag lägger in lite bilder idag...men det kan ju bli imorgon me:P Får se:)
Puss på pannan!! //Malin

Kommentarer
Postat av: Karin

Typ alla utom mig då... :*( Miss u already...

2008-06-14 @ 14:52:05
URL: http://karinfagerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test