Vin i stooora lass!!!

Jag är bara såå trött och vill helst inte skriva så mycket om det för det kan ju smitta av sig:( Jag har helt enkelt jobbat hela dagen och vädret är deprimernade så nu tänkte jag titta på "The Holiday" och äta melon:P Det kanske kan piffa upp min dag! Imorse var jag på vinprovning med jobbet och det var sååå goda viner:) Om ni undrar så får man faktiskt vara med på det även om man inte är 18, bara det är i utbildningssyfte! Det var ett desertvin som var helt underbart! Jag kunde hält i mig hela flaskan!! Hehe, näää, men gott var det:) Haha, Malin hade aldrig smakat på något vin överhuvudtaget så det var nog rätt mycket för henne:P Lite mycket för att vara första gången lixom:P Sen jobbade hon och jag men det kom verkligen inte många kunder så vi tog en fika på jobbet och snackade skit om en annan tjej som jobbar där...hehe, vissa får man snacka skit om!!
Nu ska jag krypa ner i soffan så hörs vi när det slutat blåsa!!:P
Puss o Kram!! //Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test