Vallarna & Nationaldagen

Hejsan

Hemma nu efter att ha haft föreställningen (=
Gick riktigt bra, vi tabbade oss lite men duktiga som vi är så hade ingen märkt det wihooo!
Fick massor med beröm och här kommer lite bilder som jag lovat (tror dessutom Hanna tog ett par innan också)



Så ser det alltså ut, innan allt folk kom

 

Fyra pigga teaterelever, nervösa inför sin entré


Sen påväg hem så skulle jag och mamma hämta upp Julia, lillasyster.
Hon repade på dansen på stadsteatern..Så här såg det ut




Nu ska jag ut i solen och sova lite skulle jag tro, jättetrött!
Jasmin

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är såå ledsen för att jag inte kunder komma!!! Hade verkligen velat se dig, men vi skulle ha en familjedag och det blev svårt med tider och sånt... Kul att detr gicki bra i alla fall, men vi vet ju redan att du äger;)

Pussar!!!

2008-06-06 @ 21:03:23
URL: http://mahaja.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag är såå ledsen för att jag inte kunder komma!!! Hade verkligen velat se dig, men vi skulle ha en familjedag och det blev svårt med tider och sånt... Kul att detr gicki bra i alla fall, men vi vet ju redan att du äger;)

Pussar!!!

2008-06-06 @ 21:03:43
URL: http://mahaja.blogg.se/
Postat av: Malin

Hur lyckas jag??? Hoppas att jag inte förstör dina förhoppningar när du ser att du har tre kommentarer:P

2008-06-06 @ 21:04:55
URL: http://mahaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test