Vadå midsommar?!!

Ja, det känns verkligen som midsommar idag. Det är såå varmt och jag har nyss käkat sill och potatis(fast jag äter inte sill så det fick bli lax för mig) och snart ska jag käka jordgubbar!!! Mums....
Idag har jag varit i skolan där jag fick reda på att jag har ett mycket bra bety i dans:P Sen fick jag veta på matten att jag är alldeles för lat...som om jag inte visste det redan:P Hahah, jag är sjukt lat! Det säger alla andra lärare me så det var ingen nyhet. Sen mötte jag upp mamsen hos frissan och så gick vi till Falkis och lunchade. Jag åt en underbar tonfiskbaguette! Jag drack även den nya krusbärsmeren, den va asgod:) Sen har jag varit i "stan" och letat efter en klänning men hittar ingen, ingen som har tipps kanske?
Jaja, här kommer lite bilder från dagen.


Min nya bikini och våran nya duk, så sommrigt!
Bikinin är köpt på Lindex.



Sill...eller lax och potatis:)



Och nu ska jag mumsa i mig jordgubbarna så c ya!!!!
//Malin


Kommentarer
Postat av: Karin

Åh, take me there! Saknar till och med durkslaget nu känns det som! :P

2008-06-02 @ 22:00:31
URL: http://karinfagerblom.blogg.se/
Postat av: Malin

Hahaha!!!Då är det illa!

2008-06-02 @ 22:01:14
URL: http://mahaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test