Vad har hänt??

Är det p.g.a. det fina vädret eller? Vi uppdaterar jättedåligt! Vi får inga kommentarer! Och vart har alla läsare tagit vägen??
Nu får vi ta och skärpa oss:P
Jaha, idag är sista dagen med min syster sen åker hon hem till Stockholm:( Vi har legat på stranden, som vi brukar göra:P och nu ska vi snart äta sill och potäter...men för Karin blir det köttbullar och för mig blir det bara potäter(fast indränkta med grädfil). Sedan blir det jordgubbar innan hon åker iväg. Kommer inte träffa henne för ens efter midsommar då vi ska till henne. Jag längtar som *****!!!!!!!
Läs och kommentera sen får ni gå ut i solen igen:) Det borde nog bara ta typ 5 minuter, tar ni den lilla pausen så bränner ni ju er inte:P
Sola lagom!!! Pussar!!
//Malin


Kommentarer
Postat av: Fredrika

åhh.. jordgubbar så gott :) har inte ätit några i år än, :( får väl snart tvinga mamma att köpa några till mig :)

2008-06-08 @ 21:20:27
Postat av: Malin

Herregud!!! Jag har ätit tusentals:P Det är ju ett måste! Haha

2008-06-08 @ 21:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test