Typiskt sommarlov

På sommaren blir jag alltid rastlös. Det räcker egentligen med att jag inte har något att göra en dag och sen går jag bara runt i huset och suckar:P Igårkväll gick jag, mamma och Fredrika till en åker och tittade på en rävfamilj, jättesöta!!! Sen gick vi hem igen och drack te, tittade på Disneychanel(hrm) och spelade Geni. Vi har kul me det spelet för det går så fl hela tiden...som att jag tillexempel sade "sarkofag" istället för "kuvös", ni vet, en sån där som nyfödda bebisar ligger iXD Vi var trötta helt enkelt:P
När jag sade gonatt till Fredrika vi 2 tiden så satte jag mig och tittade på tv och sen gick jag och lade mig kl 2.45 typ.
Idag är en sådan där långtråkig dag som bara består av "suck" och liknande ord. Har inte gjort något mer än dödat bladlöss typ. Nu ska jag städa övervåningen och tro mig...det händer inte ofta!!!!
Hade!! //Malin

Kommentarer
Postat av: Jasmin

naw gumman då :P ..har du verkligen så tråkigt?!

Hitta på någo med hanna då? eller jobbar hon som bara den nu eller? va det du som hade ringt?

puss<3

2008-06-17 @ 17:55:31
URL: http://mahaja.blogg.se/
Postat av: Malin

haha, Hanna kommer hit imorgon:P Nää...jag har inte ringt

2008-06-17 @ 23:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test