Tråkighetsgöra

Ja som Malin fint beskriver så får man lätt tråkigt under sommarlovet.. Det blir många och långa dagar och inte allt för många roliga alternativ..Om man bor i Falkenberg!
Där har vi problemet, staden är helt enkelt så död att man bara skulle kunna ställa sig mitt på torget och skrika "Död åt Tengil!" ..UTAN att göra bort sig!!
Och varför? Jo för att det ändå inte finns ett enda levande väsen där.. Suck
Men egenligen borde det finnas massor att göra under sommartider, softa framför tv:n, kolla på någon bra/tråkig film, läsa, snacka skit om sånt som stör en, lyssna på massa musik, sova, klä ut sig till en mullvad och springa runt i skogen..
Okej, kanske inte..Men, träffa kompisarna då?
..Nehe den ena är bortrest och den andra säljer massa jordgubbar hela dagarna..
Malin, jag försökte verkligen men jag är ledsen över att behöva säga de här. Fyfan vad tråkig du har!

Själv sitter jag just nu hemma tillsammans med Simons hund, Alice.
Han hade nämligen fotbollsträning nu och jag insisterade på att ine följa med och kolla, efersom jag då skulle blivit tvingad att vara med av deras tränare. Nej tack!
Jag passar på att låna datorn nu och ska nog ut med den lille lite så hon får sträcka på benen..Möjligen en snabb dusch också..Sen den lilla tid som blir kvar..Blir nog lite dator igen (=



Puss på pannan
Och Malin, ge inte upp älskling ;D
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test