Tötta ben och klantiga kommentarer

Nu har jag kommit hem från jobbet och ätit lite mat:) Det gick förvånansvärt bra! Det var ju faktiskt Fredagen den 13:de:P Det enda som hända var faktiskt inte mitt fel. Tjejen som håller i personalen tappade en låda med nytt vin och sedan var det bara till att moppa golvet:P Inte bra!!!
Jag fick göra lite olika keffesorter och jag fick till och med servera alkohol:) Det var kul. Nu är jag dock jättetrött i benen, har lixom inte suttit sen typ 11 i morse så...
Ja, nu ska jag bara ta det lugnt med mamsen o papsen:) vi ska äta jordgubbar, dricka vitt vin och titta på matchen mellan Frankrike och Holland. Blir nog en spännande match!
Haha, tjejerna på resturangen har verkligen ingen koll på EM:P Det kom in ett gäng danskar som undrade om vi skulle sända matchen imorgon. Vet ni vad hon svarade?
-Spelar Danmark imorgon eller?
XD HAHAHAHAHAH Ja ba:
-Asså, dom är inte ens med!!!!!
Sen skrattade danskarna ganska mycket:P Älskar när vissa kommer med sådanan kommentarer!
Nu ska jag sätta mig framför tv:n
Puss! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test