Tjockemage!!

Ja! Det är sant! Om det fortsätter såhär så kommer jag garanterat att bli tjock:D Idag har jag inte gjort något annat än ätit:P Först åkte jag och Fredrika till Peggens i Skrea och käkade varsin megaglass. Och jag kan ju absolut inte vara där utan att köpa jordgubbsskum...hehe, hur sött som helst!! Fråga Fredrika vad hon tyckte:P Redan då kände jag mig uppstoppad, men när jag kom hem så skulle självklart Mamma o Pappa äta jordgubbar och kan  man tacka nej? NEJ! Det kan man inte. Så nu vill jag bara sova eller något men så är det så fint väder och om en stund så kommer Madde:) Vi ska väl äta lite (hrm!) och typ umgås:P Det är mysigt.

Lite bilder måste ju bjudas på såklart:)

Min glass som bestod av tre kulor och chokladöverdrag(fast den var lite äten på när jag tog kortet:))
Smakerna var Cacao, Colcafe och mandarin-grape, jättegott!
Och så det rosa supersöta jorgubbsskumet!


Jordubbar ser alltid lika underbara ut! Eller hur?


Puss o Kram!! //Malin

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Ja jag kan väl inte påstå att jordgubbsskummet smakade något mer än jätte sött. ;)

2008-06-26 @ 17:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test