Tanter & allergier

Godmorgon kära vänner!

Malin du har så fel så, jag slutar redan halv 3 i eftermiddag =)
Ringde nyss vårdcentralen för att boka tid, inget direkt fel på mig skulle bara få recept på allergigrejs utskrivna.
Ska dessutom skära bort nån liten grej vad de nu kallas, läääskigt.
I vilket fall som helst så säger bara tanten i telefon att vända mig till apoteket för att dom inte hinner ge mig en tid för detta lilla bekymmer!?
Okej jag är inte dödligt sjukt men är dom inte till för att vi människor ska må så bra som möjligt?
Jag mår verkligen skit av pollensäsongen menmen.

Börjar inte förrän vid 09.45 idag, jättehärligt faktiskt.
Ska skriva en uppsats på lektionen idag, inget att vara nervös för hehe =)
Sen så har vi sista repet inför föreställningen på Vallarna på fredag, känns inte alls bra faktiskt.
Känns inte som att vi är tillräckligt tighta inför denna föreställningen.
Menmen, vi får e hur det går..Kommer säkert gå bra!

Nu ska jag gå och göra mig igjordning så att jag inte blir sen idag, måste nog tanka moppen lite också^^
Puss på pannan
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test