Sötbollar!

Vad gulliga ni två är, hoppas ni har de bra hemma i Falkenberg.
Kan meddela att både jag och Simon kommer hem till Falkenberg någongång i nästa vecka, typ 26-29/6 tror vi.
Nu har ni allt något att längta till! =)
Har ätit och sovit en stund, jätteskönt att sova men nu känner jag mig ännu tröttare än vad jag var tidigare.

Solen har äntligen kommit fram nu! Blåser lite men solen känns varm och härlig.
Senare ikväll ska vi över till Simons bror Marcus för att kolla på matchen, Sverige - Ryssland.
Det känns som om det kommer bli 2 - 0 till Sverige..eller jag hoppas verkligen det i alla fall! =)
..Nehe nu gick sömntutan och la sig igen, han fick ont i huvudet.
Hörrni, tjejer!.. Jag tycker att ni ska planera in någon tjej+simonkväll (haha lät lustigt) som överrasknings-hemkomstsfest!
För det vore så kul att träffa er =) Dessutom har vi ju fått bevisat att det är tråkigt hemma, måste ju hålla oss sysselsatta med något för guds skull.

Jag får väl ta och hitta på något nu så att inte jag också somnar bort!
Puss på er
Jasmin

Kommentarer
Postat av: Malin

Men jag åker den 29:de typ så du måste komma tidigare!!! Hoppas det löser sig för jag saknar våra små hittepån:P

2008-06-18 @ 18:37:42
Postat av: Jasmin

Du åker ill sthlm då va? När kommer du hem sen då? vi kommer nog innan men kan ju inte lova något :/

2008-06-18 @ 20:21:10
URL: http://mahaja.blogg.se/
Postat av: Malin

Nää....jag kommer vara där hela veckan. Har ju gratis boende så:P Då vill man inte hem lixom, men sen vet jag inte helt säkert när, jag och min kusse tänkte ta det som det kommer. Allt beror på när jag börjar jobba igen. Vi får väll se helt enkelt:P

2008-06-18 @ 21:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test