Sommarlov!!!

Nu är det äntligen sommarlov och jag inleder det med att vara en aning deprimerad:P Tog en sväng om jobbet för att hämta schema och tyvärr så var mamma med mig:P Det var några saker som tjejen sa som mamma misstänkte och mamma kan inte låta trevlig vid sådana tillfällen. Som det verkar just nu så ska inte jag jobba för ens efter midsommar och det är låångt kvar. Hoppas att jag kan få något pass här framöver. Jag är i stort behov av pengar!!!
Efter avslutningen idag så gick jag och handlade jordgubbar och en baguette som jag tog till Sylvia och Gert. Vi har alltid firat avslutningen där och det är bara så mysigt:)
Nu vet jag inte vad jag ska göra, helst så vill jag hemifrån så jag slipper höra mamma och pappa sitta och prata om jobbet:P Får la se...
Här kommer några bilder!!
Mamma fixar skumpan!


Fruktfat:)


Och så självklart en efterrätt:P


Karin, du behöver ju inte snacka med mamma om det här, hon blir bara jobbigare då:P Haha, du fattar vad jag menar. Nu ska jag försöka hitta på något, hade gött!!
//Malin

Kommentarer
Postat av: Karin

Oh... I know exactly what you're saying ;)

2008-06-12 @ 21:56:35
URL: http://karinfagerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test